duminică, 8 august 2010

Petrecere fara maniere by Dienutza

Posted by | |


Cleo si Rikki, se gandira sa dea o petrecere in cinstea Emmei. Acestea se gandira sa faca la Rikki's. Era nevoie sa vorbeasca cu Zane. Dadura de Sophie:
- Oh, imi pare rau, nu eram atenta..
- L-ai vazut pe Zane? o intreba Rikki pe Sophie.
- Nu, probabil face niste comenzi, dar sunt sigura ca nu vrea sa vorbeasca cu tine!
Fetele mersera in camera magazinului unde statea Zane relaxat pe scaunul lui. Cleo zise:
- Zane, ai vrea sa ne ajuti cu ceva?
- Sigur, orice! spuse el.
- Am vrea sa dam o petrecere in cinstea Emmei! adauga Rikki
- Aici? Cand?
- Ne-am gandit ca maine ar fi bine, zise Cleo.
- Bine, o sa vad ce pot face. Pana atunci, sa cumparati voi prajituri, sucuri si ce stiti ca-i place Emmei, le zise cu hotarare Zane.
Apoi, Cleo ii spuse lui Rikki:
- Ar fi bine sa o invitam si pe Bella, ce zici?
- In niciun caz! Dupa cate a facut nu merita nici macar sa o salutam.
- Dar a fost prietena noastra!
- Bine, dar sa nu-i zici Emmei. O sa vedem noi acolo cum se comporta..
A doua zi, sala de petrecere era pregatita. Cleo o suna pe Emma, sa-i zica sa vina la Rikki's. Cand intra, Emma le lua in brate pe fete si pe prietenii sai si spuse:
- Minunat! Multumesc fetelor! Asta este tot ce mi-am dorit.
- Ne bucuram ca-ti place.
Atunci, intra si Bella pe usa Rikki's si intre cele doua fete incepuse cearta:
- Ia uite! Am venit la petrecerea "unei sirene geloasa pe mine".
- Ah, da? Sa stii ca parul tau blond eu cred ca este vopsit!
- Nu ma sperii tu!
Rikki ii sopti lui Cleo:
- Ti-am zis ca nu o sa fie bine!
Apoi, Emma si Bella se contraziceau in fiecare moment cat mai urat. Cleo spuse:
- Gata, e de ajuns! Am facut aceasta petrecere ca toata lumea sa fie fericita, mai ales tu - Emma! Nu vreau sa mai existe certuri!
- Da, daca "domnisoara vopsita" inceteaza, atunci incetez si eu! spuse Emma
- Nu! Nu ma pot impaca cu ideea ca tu vei fi a 4-a sirena, fiindca vei fi cea in centrul atentiei, iar eu nu o sa imi mai doresc sa fiu sirena.
Intra si Will pe usa lui Rikki's si vazand cearta o lua pe Bella acasa la el:
- Bella! Nu pot sa cred ce am auzit. ce ti-a venit?
- Nu stiu.. Nu ma simt bine stiind ca vom fi 4!
- Da, dar trebuie sa trecem peste asta, nu?
- Da, asa cred..

2 comentarii:

Echipa H2o spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Echipa H2o spunea...

ce blog de cacat ai :)) te credeam mai destept dar...

Trimiteți un comentariu