luni, 2 august 2010

Interviu Cariba Heine

Posted by | |


Care este cartea ta preferata si de ce?
Cartea mea preferata trebuie sa fie "Long Walk to Freedom" a lui Nelson Mandela deoarece este o autobiografie interesanta si politica ! Mandela a avut o viata impresionanta si o povesteste intr-un mod haios si atragator pentru o carte atat de lunga !

Care este filmul tau preferat si de ce?
Am multe filme preferate dar recent am vazut 300 si de aceea este primul care imi vine in minte. Este dragut, de necrezut ca un film atat de epic a fost filmat in fata unui ecran verde ! Actorii au facut o treaba buna si a fost o distributie brilianta. Este cu siguranta unul dintre cele mai uimitoare filme pe care le-am vazut.

Care este albumul tau preferat?
Dura intrebare. In momentul acesta albumul meu favorit trebuie sa fie "Black Holes and Revolutions" de Muse. Niciodata nu inceteaza sa ma faca sa ma simt bine, iar Muse sunt o formatie buna.

Ce-ti place sa faci in timpul liber?
In timpul liber imi place sa dansez, sa ascult muzica si sa fac cumparaturi.

Ai un sport preferat?
Sportul meu preferat e gimnastica ritmica.

Ai un motto sau o zicala?
"Totul se intampla cu un motiv". Nimic original.

Care a fost cel mai bun lucru cand ai fost o sirena?
Cel mai bun lucreu in a fi sirena e ca am fost capabila sa inot in coada si sa simt inotatul mai natural cu coada decat fara ea !

Care sunt planurile tale pentru viitor?
Vreau sa ma intorc la Sydney si sa continui sa dansez si sa fiu actrita si poate sa le fac pe
cele doua impreuna intr-o zi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu