miercuri, 4 august 2010

Intalnire cu suparari by Dienutza

Posted by | |


Reintoarcerea Emmei

Intr-o zi, Emma o suna pe Cleo, bucuroasa ca se va intoarce acasa si va petrece din nou timp cu prietenele ei: sirenele.
Bella spuse:
- Wow, vine Emma! O sa fie interesant sa o cunosc.
- Daa, tuturor ne e dor de ea! zise Cleo.
Apoi, fetele se dusera si o luara pe Emma de la aeroport. Cand ajunsera acolo, Rikki si Cleo o luara in brate fericite ca sunt langa prietena lor, din nou.. Dupa un timp, Bella zise:
- Asta inseamna ca vom fi 4 sirene?
- Bella, ce s-a intamplat? o intreba Cleo
- Nu stiu ...scuzati-ma!
Apoi, Bella se duse pe insula Mako, plangand ca vor fi 4 sirene, iar incantarea ei pentru aceasta "magie" nu mai era... Rikki, veni si ea pe insula Mako, discutand cu Bella:
- Bella, am crezut ca daca va veni Emma vei fi bucuroasa, cum ai zis tu!
- Da, dar.. nu-mi mai place sa fiu sirena acum ca Emma va fi a 4-a sirena.
- De ce? intreba mirata Rikki
- Pentru ca.. pentru ca nu-mi place!
Dupa vorbele Bellei, Rikki merse la Cleo unde se afla si Emma. Aceasta le spuse amandurora despre convorbire.. Emma zise cu tistete:
- Oh.. se pare ca din nou apar probleme in viata noastra - a sirenelor! Dar, trebuie sa le depasim, nu?
Fetele dadura palma si spusera in cor:
- Prietene!
A doua zi, la Rikki's, Zane o cauta pe Rikki disperat ca sa-i spuna ceva. Pana la urma o gasi, dand peste ea:

- Rikki, Rikki! Am nevoie de tine!
- Mdaa.. Ce e? spuse ea nepasatoare
- Te vreau inapoi! Am petrecut atatea clipe frumoase impreuna..
- Imi pare rau..nu!
Rikki pleca la fete. Cand veni Rikki, fetele au intrebat-o:
- Ce s-a intamplat??
- Nimic.. probleme cu Zane.
- Ohh.. daca ai stii ce probleme am avut astazi cu Bella, zise Emma. Bella venise la cafenea ca sa repete cu trupa ei, iar eu ca sa-mi iau un suc cu Kiwi. Dupa cateva momente, Bella terminase de repetat, iar ea veni la mine si imi spuse cu aroganta:
- Ah! Se pare ca esti sirena "cea noua" pe care eu nu o suport.. ha-ha-ha! Il alatura pe Will langa ea, si imi impinse sucul pe brate.. eu am fugit.
- Bella se pare ca e o adevarata pacoste! zise Cleo.
- Dar, o sa fim impreuna, bine? spuse Emma, apoi.
- Prietene! Dand palma din nou fetele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu